Boom Uitgevers Help, mijn patient is tevreden!
Verhoog de klanttevredenheid en waardeer het belang van de klantDe klant - afnemer, consument, cliënt of patiënt - staat in de schijnwerpers. Het is algemeen bekend dat het behouden van klanten essentieel is voor de stabiliteit, kwaliteit en groei van elke organisatie in de zorgsector. Het besef is gegroeid dat alleen klantgerichtheid niet meer volstaat. De kwaliteit van het zorgaanbod wordt niet bepaald door de aanbieder, ma... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 45,50 en € 45,50
Productinformatie
Verhoog de klanttevredenheid en waardeer het belang van de klant
De klant - afnemer, consument, cliënt of patiënt - staat in de schijnwerpers. Het is algemeen bekend dat het behouden van klanten essentieel is voor de stabiliteit, kwaliteit en groei van elke organisatie in de zorgsector. Het besef is gegroeid dat alleen klantgerichtheid niet meer volstaat. De kwaliteit van het zorgaanbod wordt niet bepaald door de aanbieder, maar door de tevredenheid van de afnemer. Tevredenheid is de belangrijkste bron van feedback van klanten en de resultaten van tevredenheidsonderzoeken dienen als basis voor het aanpassen en ontwikkelen van beleid. Het is daarom van cruciaal belang dat tevredenheid op de juiste manier wordt gemeten. Een verkeerde benadering kan leiden tot ineffectief, inefficiënt en zelfs contraproductief beleid.
Ontdek de toegevoegde waarde van klanttevredenheid
In dit boek krijgt de tevredenheid van klanten een grondige analyse vanuit diverse perspectieven. Wat is de werkelijke waarde van klanttevredenheid en welke rol speelt het in het vormgeven van beleid? Hoe kunnen veranderingen in tevredenheid worden verklaard en welke valkuilen liggen er op de loer bij het interpreteren van deze resultaten? Wie serieus omgaat met het klantbelang, dient klanttevredenheid niet zomaar oppervlakkig te beoordelen, maar er dieper op in te gaan.
Optimaliseer uw aanpak en beperk de risico's
Door de inzichten uit dit boek toe te passen, kunt u de tevredenheid van uw klanten verhogen en daarmee de waarde van uw zorgaanbod vergroten. U leert hoe u klantgericht beleid effectief kunt vormgeven, inefficiëntie kunt vermijden en tegenstrijdige resultaten kunt voorkomen. Met de juiste aanpak minimaliseert u de risico's en maximaliseert u het succes van uw organisatie door te streven naar tevreden klanten.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | 1,1 cm |
Afmetingen | Afmeting: 24 x 17 x 1,1 cm |
Gewicht | 334 g |
Overig
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | mei 2012 |
Algemeen
EAN | 9789059318205 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |