Brand design en graphic identity
Een brug tussen business en creativiteitBen jij regelmatig betrokken bij merken en hun visuele communicatie, maar ben je zelf geen designer? Wil je graag een beter begrip ontwikkelen van hoe merken communiceren? Of ben je vaak bezig met het aansturen van designers, of wil je misschien zelf aan de slag gaan? Dan is dit boek de perfecte tool voor jou. Dit boek bouwt namelijk een brug tussen de wereld van business en creativitei... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 32,00 en € 32,00
Productinformatie
Een brug tussen business en creativiteit
Ben jij regelmatig betrokken bij merken en hun visuele communicatie, maar ben je zelf geen designer? Wil je graag een beter begrip ontwikkelen van hoe merken communiceren? Of ben je vaak bezig met het aansturen van designers, of wil je misschien zelf aan de slag gaan? Dan is dit boek de perfecte tool voor jou. Dit boek bouwt namelijk een brug tussen de wereld van business en creativiteit.
Verwijder de ruis in visuele communicatie
Visuele communicatie kan soms voor ruis zorgen en het creatieve proces vertragen. Daarom biedt dit boek managers en grafisch ontwerpers een gemeenschappelijke taal om effectief te kunnen communiceren over design noden. Je leert de basisprincipes van branding & design, het creëren van een grafisch sterk merk, van positioneren tot het presenteren van het merk en je krijgt handige tips en trucs om je ontwerp te verbeteren.
Perspectieven van verschillende belanghebbenden
De auteurs van dit boek belichten de perspectieven van zowel de klant, de designers als de managers. Ze geven inzicht in de achterliggende gedachten en belichten de verschillende belangen die spelen binnen een ontwerpproces. Deze handleiding is dan ook geschikt voor iedereen die meer inzicht wil krijgen in grafisch ontwerp om zo hun merk, product of dienst kracht bij te zetten. Denk hierbij aan projectmanagers, accountmanagers, marketingmedewerkers, communicatiediensten, starters en ondernemers.
Interessante inzichten voor ontwerpers en managers
Naast waardevolle informatie voor managers die met designers samenwerken, biedt dit boek ook interessante inzichten voor ontwerpers. Of je nu een beginnende ontwerper bent of al ervaring hebt, dit boek zal je inspireren en nieuwe perspectieven bieden. De auteurs, Thomas Van Ryckeghem en Tim Vandervaeren, zijn beiden experts binnen de grafische ontwerpwereld. Thomas is docent grafisch ontwerp, multimedia en marketing aan de hogeschool UCLL en coördinator van Studio 8, het pop-upreclamebureau van UCLL. Tim is een freelance grafisch ontwerper en geeft les aan UCLL en Odisee Brussel.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 17 x 24 cm |
Overig
Aantal pagina's | 340 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | april 2022 |
Algemeen
EAN | 9789464015928 |
---|