We moeten eens koffie drinken
Ontdek de Wereld van de Creatieve Industrie met "We moeten eens koffie drinken""De creatieve industrie" is een begrip dat vaak wordt gebruikt, maar weinig echt begrepen wordt. Het lijkt soms een containerterm, een schaamlap of zelfs een bezuinigingsmaatregel. Sommige ondernemers voelen zich er thuis bij, terwijl anderen er liever zo min mogelijk mee te maken hebben. Maar wat houdt dit begrip nou eigenlijk in? In het boek "We ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 22,90 en € 22,90
Productinformatie
Ontdek de Wereld van de Creatieve Industrie met "We moeten eens koffie drinken"
"De creatieve industrie" is een begrip dat vaak wordt gebruikt, maar weinig echt begrepen wordt. Het lijkt soms een containerterm, een schaamlap of zelfs een bezuinigingsmaatregel. Sommige ondernemers voelen zich er thuis bij, terwijl anderen er liever zo min mogelijk mee te maken hebben. Maar wat houdt dit begrip nou eigenlijk in? In het boek "We moeten eens koffie drinken" delen ondernemers en wetenschappers hun perspectief op deze maatschappelijke ontwikkeling.
Een Diepgaand Inzicht in Ondernemen in de Creatieve Industrie
Dit boek neemt je mee in de gedachtenwereld van duizenden ondernemers, professionals, wetenschappers en beleidsmakers die dagelijks met de creatieve industrie te maken hebben. Het stelt belangrijke vragen zoals: Wat betekent ondernemen in deze industrie? Hoe definiëren zij de term "creatieve industrie"? En welke rol speelt deze industrie in onze samenleving?
Ervaren Professionals Geven Hun Mening
"We moeten eens koffie drinken" biedt een verzameling van inspirerende interviews met bekende namen zoals Levi van Veluw, Florentijn Hofman en Joost Seegers, maar ook met minder bekende ondernemers en wetenschappers. Deze professionals delen niet alleen hun persoonlijke kijk op de opkomst van het creatief ondernemerschap, maar plaatsen de creatieve industrie ook in een breder perspectief. Je wordt meegenomen in hun verwondering over de groeiende aandacht voor de creatieve industrie.
Een Boek dat de Grenzen Verlegt
"We moeten eens koffie drinken" gaat verder dan alleen maar een verzameling verhalen. Het nodigt je uit om een diepe duik te nemen in de wereld van de creatieve industrie en te ontdekken wat ondernemers en wetenschappers drijft om hierin actief te zijn. Het boek inspireert en zet aan tot nadenken over de rol en waarde van creativiteit in onze samenleving.
Ga mee op ontdekkingsreis en leer de creatieve industrie kennen zoals nooit tevoren. "We moeten eens koffie drinken" biedt een unieke inkijk in deze fascinerende wereld.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 28 x 20,6 x 1,6 cm |
Gewicht | 646 g |
Overig
Aantal pagina's | 160 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | oktober 2015 |
Algemeen
EAN | 9789463010078 |
---|